Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzejak neszprychowac koł tylnie do rometa ogara 900
Odpowiedzraczej nie zrobisz tego sam zbyt monotonna i trudna wbrew pozorom praca wręcz kunszt trzeba mieć fach w rękach. Albo dać do najbliższego sklepu z rowerami może uda się sprzętem rowerowym wymienić szprychy w ogarku. A swoją drogą proponuje wymienić na te grubsze z roku 2008 są dostępne na allegro
Odpowiedzbo z mojej strony to przerobiłem sobie troszeczkę mojego ogiego znaczy wygląd identyczny ale jakość nieporównywalna natomiast tylny wahacz zipp salmo ,alum felgi honda cbr 125 ,silnik z instalacją elektryczną HONDA innova . Jakość : zrobiłem 25 000tys i wszystko dalej działa bez zarzutu.podsumowanie: warto kupić coś oryginalnego
OdpowiedzCześć. Widzę że jakoś sobie radzisz z tym tematem. Został mi w spadku po teściu Ogar 900 firmy Romet. Po mieście nie przeszkadza mi prędkość ale jak tylko wyjadę za miasto , strzela mnie szlag. 45-48km/h!!! Nie jestem jakimś wielkim specem ale może dam rade coś poprawić żeby szedł troszkę szybciej. Potrzebuję rady. Nie chodzi mi żeby zaraz na maxa ingerować w pojemność. Ale może najpierw jakieś drobniejsze rzeczy. Co radzisz? Proszę o kontakt deejay.michalski@op.pl
OdpowiedzA nie jest on jeszcze zablokowany na module ? Może wystarczy wymienić modul na odblokowany i będzie lecial
Odpowiedzustaw zawory na forum wyjaśnią ci jak dokładnie to wykonać czynność jest prosta lecz należy ją powtarzać mniej więcej co 3000km chyba nawet na youtubie znajdziesz jak to dobrze zrobić .
Odpowiedz